Powered By Blogger

GİRİŞ

Düşüncelerim,benim hayatım için seçtiklerim ve değiştirmenin yolu da kabullenmek, herşey için öncelikle şükretmek...
Kocaman bir evren kollarını açmış kucaklamak için bizi bekliyor.
Ve emin olun ki dünya hepimizin etrafında dönüyor...
Belki farkındasınız belki de değilsiniz ama gerçek bu!
Düşüncelerimiz ne ise biz o’yuz...
Yani bugün yaşadıklarınız, geçmişte kendiniz için düşündüklerinizin toplamı!
Gelecekte yaşayacaklarınız ise bugün ki düşünceleriniz ile şekillenecek tabii ki.
Bugün sahip olduğunuz herşeye şükrettiğiniz, teşekkür ettiğiniz ve istemeye devam ettiğiniz sürece...
Sahip olduğumuz(düşünce gücüyle)enerjiyle, olumlu ya da olumsuz düşündüğümüz her şeyi hızla hayatımıza çekiyoruz...
Ve çok ilginç insan bedenindeki enerji miktarı yaşadığı şehri(ne kadar büyük olursa olsun) bir hafta boyunca aydınlatacak kadarmış.
Şimdi geçmişe şöyle bir baktığımda içsel anlamda bunu bildiğimi fark ettim ve farkında olmayarak kullandığımı.
Ama önemli olan farkında olmak dolayısıyla hatırlamayı hatırlamak...
Şimdi farkındayım!

Ömer Sabri KURŞUN

Okyanus yürekli dostlar bulmadan sakın konuşma!Taşıyamazlar,kaldıramazlar senin yükünü, canını yakarlar, utandırırlar...
Üç çeşit dost vardır;birincisi ekmek gibidir her zaman istersin.İkincisi ilaç gibidir lazım olunca ararsın.
Üçüncüsü mikrop gibidir o gelir seni bulur.
*****
Karıncaya sormuşlar; '' nereye gidiyorsun?'',
'' dostuma'', demiş.
''Bu bacaklarla zor'' demişler.
Karınca; '' olsun, varamasam da yolunda ölürüm'' demiş...
Yolunda ölünecek dostlara...


https://kursunsabriomer.blogspot.com
Çeşit çeşit insanlar yanıltmasın sizi;
yalancılar, dürüstler, düz insanlar, zorbalar..
Gülümseyen kalpler arayın, az da olsa etrafı tarayın.
Gözlere mi sakın ha aldanmayın, sözlere hele hiç kanmayın.
Haydi rast gele...
Ş A N S I N I Z A...

15 Mart 2009 Pazar

Dalgıç Pompa Nedir ?

http://kursunsabriomer.blogspot.com/arşiv/dalgıç pompaVENTİL GÖVDESİ
Pompanın üst kısmındaki ventil gövdesi bronz burçlu üst yatağı ve çıkış ağzını ihtiva eder. Aynı zamanda bünyesindeki yaylı ve sızdırmaz bir kapak sayesinde geri tepme ventili olarak vazife görür.

POMPA GÖVDESİ

Motor üzerine bağlanan pompa, emiş ağzı ile ventil gövdesi arasında üst üste dizilen pompa kademelerini, paslanmaz çelikten imal edilmiştir. Özel kaplinle birbirlerine bağlanmaları suretiyle meydana gelmiştir. Kademeler dökme demirden imal edilmiştir.

FAN

Her kademede bir adet bulunan fan 6202, 6203, 6306, 6308, 8310, 8415 tipi pompalarımızda yüksek aşınma mukavemetine sahip, cam elyaflı özel termo-plastik malzemeden, 6310,6415,8525, 8535,8545,10650 ve 10870 tipi pompalarda ise (GGG40) sfero döküm olarak imal edilmektedir, isteğe bağlı bronz olarak da imal edilmektedir.

DİFÜZÖR

Kademeler arasında suyun uygun şekilde nakledilmesini sağlayan difüzörler 6202, 6203, 6306, 6308, 8310, 8415 tipi pompalarda yüksek aşınma mukavemetine sahip cam elyaflı termo-plastik malzemelerden imal edilmektedir. 6310, 6415, 8525, 8535, 8545, 10650,10870 kademelerde GG20 döküm malzemeden imal edilmektedir.

ARA YATAK

Çok kademelilerde bulunan ara yatak GG20 döküm malzemeden olup, bronz yatak vasıtasıyla mili merkezlemeye yarar.

EMME KUTUSU

Pompa grubu ile motor arasında yer alır. Emiş ağzındaki süzgeç yabancı parçaların içeri girmesine engel olur.

KAPLİN

Paslanmaz çelik (416-420) malzemelerden mamul olup, pompa-motor bağlantısını sağlar.

Pistonlu pompalar, pistonun yarattığı basınçtan yararlanarak sıvılar üzerine basınç uygulayıp pompalanmasını sağlarlar. Pompa pistonunun boşalttığı hacmi büyütüp, küçültmesi ile basma işlemi gerçekleştirilmiş olur. Pistonun silindir hacmini boşaltması ile oluşan düşük basınç veya vakuma emme ventilinin açılması ile sıvı dolmaya başlar. Sıvının dolması pistonun emme periyodundaki ölü noktasına kadar devam eder. Pistonun geri dönüşünde küçülttüğü hacimde sıkışan sıvı etkisi ile açılan basma ventilinden akışkan basma tarafına doğru itilmeye başlar. Bu itme hareketi yine pistonun ölü noktasına kadar devam eder. Piston bu esnada tüm sürtünme ve karşı basınçları karşılar. Bundan sonra tekrar ikinci bir strok hareketi başlar.

STATOR

İç kısmı özel kalıplarda bastırılmış silisyumlu saclardan, dış kılıfı paslanmaz çelik(CR304) malzemeden imal edilmiştir. Bobinler Y izolasyon sınıfı korumalıdır.

ROTOR

Özel kalıplarda bastırılmış silisyumlu sacların içinden geçirilen bakır çubuklar ve bu çubukları iki taraftan kısa devre eden bakır halkalardan meydana gelmiştir. Rotor mili CRX20CR13 malzemeden yapılmıştır.

YATAKLAR

Radyal ve eksenel yataklar karbon malzemeden yapılmıştır. Rotor mil burçları krom kaplı malzemeden yapılmıştır.


Hiç yorum yok:

Son durak...

Eğer 9 Canlı Bile olsaydın,
An Fazla 8 Kez Kaçabilirdin Ölümden!
Bil ki 7 Düvele Sultan Dahi Olsan,
kursunsabriomer.blogspot.comYerin 6 Mekân Olacak Sana.
En Fazla 5 Metre Kumaş Götürebileceksin!
Kapatacaksın 4 Açsan da Gözlerini!
Bu 3 Günlük Fani Dünyada.
Azrail’e 2 Kat Olup Yalvarsan da Nafile,
Ecel Geldiğinde 1 Gün Öleceksin! ;
İşte, O An Her şey 0 dan Başlayacak.
Çünkü;ÖLÜM BİR YOK OLUŞ DEĞİL, YENİDEN DiRiLiŞTiR!

Ömer Sabri Kurşun

http://kursunsabriomer.blogspot.com


Bu sayfada

Dakika

Saniye
Misafirim oldunuz




https://kursunsabriomer.blogspot.com[diploma.gif]
Diploma  of  Ömer Sabri KURSUN